Адміністративне управління

Адміністративне управління - це багатофункціональна структурна одиниця Департаменту, на яку покладається вирішення комплексу питань щодо забезпечення функціонування Департаменту. В своїй діяльності адміністративне управління керується чинним законодавством України, нормативними документами Запорізької міської ради, наказами та дорученнями директора Департаменту і цим Положенням.

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ

  • - ведення кадрової роботи відповідно до вимог Закону України "Про службу в органах місцевого самоврядування , кодексу законів про працю України, Постанов Кабінету Міністрів України (КМ) з питань державної служби і служби в органах місцевого самоврядування, розпорядження міського голови від 30.12.2022 Nº2218/тр Положення про організацію роботи з кадрами в апараті Запорізької міської ради і виконавчого комітету Запорізької міської ради, виконавчих органах Запорізької міської ради;

  • - встановлення єдиного порядку документування і роботи з документами в Департаменті відповідно до вимог Типової інструкції з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади (постанова КМУ від 17.02.18 N°55), та здійснення контролю за його веденням в структурних підрозділах Департаменту;

  • - встановлення єдиного порядку та забезпечення всебічного і своєчасного розгляду звернень громадян відповідно до вимог Закону України "Про звернення громадян" і контроль за наданням у встановлені законом строки письмових відповідей авторам звернень за наслідками їх розгляду;

  • - організація та ведення бухгалтерського обліку і складання фінансової звітності відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" з метою надання повної, правдивої та неупередженої інформації про фінансове становище, результати діяльності та рух грошових коштів Департаменту; 

  • - сприяння керівництву в управлінні Департаментом (контроль за виконанням резолюцій, протоколів нарад; підготовка відповідних наказів, положень, інструкцій; організація виконання вказівок керівництва, підготовка інформації з питань діяльності відділу, сектору тощо);

  • - вирішення питань щодо забезпечення життєдіяльності та функціонування

 

ЗВЕРНУТИСЬ ДО ДЕПАРТАМЕНТУ